Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u d e meest gestelde vragen. Staat het antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u direct van ons een bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan echter voorkomen dat de bevestigingsmail in uw postvak ‘ongewenst’ of ‘spam’ terecht gekomen is. Heeft u helemaal geen mail van ons ontvangen, ook niet in uw ongewenste mailbox neem dan gerust contact met ons op. Wij controleren of uw bestelling juist is ontvangen.

Indien u voor 17.30 uur besteld heeft en uw bestelling is op voorraad is ontvangt u uw bestelling de volgende dag in huis. Indien uw bestelling niet op voorraad is bestellen wij het direct bij onze leverancier, waarna u uw bestelling binnen 2-3 werkdagen in huis heeft. Duurt het langer dan neemt onze klantenservice contact met u op. Op de productpagina en in de winkelwagen vindt u de actuele levertijd voor het door u gewenste product. 

Uw bestelling wordt verzonden door PostNL of DHL. Indien u een fiets besteld heeft wordt uw fiets bezorgd door onze koerier. Wij nemen in dit geval telefonisch contact met u op om een afspraak in te plannen.

De verzendkosten bedragen standaard € 4,95 binnen Nederland. Bestellingen vanaf € 75,00 worden gratis verzonden binnen Nederland. Verzendkosten naar België & Duitsland bedragen € 7,50, ongeacht het bestelbedrag. 

Uw pakket wordt verzonden via pakketpost en u ontvangt altijd een track & trace code van ons. Ook kan het voorkomen dat in de winkelmand € 2,75 aan verzendkosten berekend wordt, dit betekent dat uw bestelling binnen Nederland per brievenbuspost verzonden wordt. Tevens vindt u op onze website actie producten met gratis verzending. U betaalt bij deze producten geen verzendkosten, ongeacht het orderbedrag of de prijs. Alle artikelen waarbij gratis verzending wordt aangeboden zijn voorzien van een speciaal 'gratis verzending' icoontje.

U kunt betalen via Ideal, per overboeking, PayPall of via Achteraf Betalen. Tot slot kunt u tevens kiezen voor betaling onder rembours.

Bij betaling via overboeking wordt uw order verzonden op het moment dat het bedrag bijgeschreven is op onze rekening. Bij alle overige betaalmethoden wordt uw bestelling direct verzonden.

Indien u kiest voor Achteraf Betalen wordt uw betaling overgedragen aan onze betalingspartner BetaalGarant. U ontvangt van hen informatie ten aanzien van uw betaling per mail. Uw bestelling wordt wel direct verzonden bij keuze voor achteraf betalen.

Als u bij ons een fiets bestelt maken wij uw fiets rijklaar in onze werkplaats. Daarna wordt de fiets aan u verzonden per koerier.

Een uitzondering hierop zijn de kinderfietsen van Puky, en Popal fietsen, deze fietsen worden in de originele verpakking aan u verzonden middels PostNL of koerier. De fietsen van Puky behoeven echter weinig montage, waardoor u ook met deze kinderfietsen snel op weg bent. Uiteraard kunt u ook altijd contact met ons opnemen indien u vragen heeft of er niet uitkomt. 

Onze fietsen verzenden wij met de grootste zorg zodat de fiets in uitstekende staat bij u bezorgd wordt. Fietsen worden daarom bezorgd door onze koerier. Uw fiets wordt eerst rijklaar gemaakt door onze specialist in de werkplaats, daarna wordt de fiets aan u verzonden. Wij nemen altijd contact met u op om een afspraak in te plannen voor levering van de fiets. Levertijd van een fiets bedraagt 2-7 werkdagen.

Puky fietsen zijn een uitzondering op deze, Puky fietsen worden veelal bezorgd door PostNL. Als wij de Puky fiets op voorraad hebben ontvangt u hem daarom de volgende werkdag al, mits besteld voor 17.30 uur. 

Wij staan voor service en kwaliteit, een passend advies hoort hier uiteraard bij. Wij hebben specialisten uit het vak in dienst die u graag te woord staan en antwoord geven op uw vragen. U kunt ons vragen stellen per mail, per telefoon, via Facebook of Twitter.

Uiteraard! Onze producten zijn af te halen in Urk. Geef tijdens het bestellen aan dat u de order wilt afhalen of geef ons een belletje dat u een product wilt afhalen. Wij vragen u wel van te voren even aan te geven wanneer u komt, wij kunnen er dan voor zorgen dat de producten voor u klaar liggen.

U kunt uw product binnen 14 dagen ruilen of retourneren door uw product aan te melden bij onze klantenservice. Zijn de 14 dagen verstreken neem dan contact met ons op, wij onderzoeken wat wij voor u kunnen betekenen. Lees alles over ruilen en retourneren.

 

Cookies helpen ons bij het leveren, beschermen en verbeteren van onze producten en diensten. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.